KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRM
Każda organizacja potrzebuje sprawnie działającego sekretariatu, dzięki któremu będzie mogła prawidłowo funkcjonować. Do zadań Spółki Consuo-Tech należy w szczególności koordynowanie obiegu dokumentów, zarządzanie informacją oraz wszystkimi procesami biurowymi.
Powierzając w nasze ręce obsługę administracyjno-biurową zyskują Państwo więcej czasu na prowadzenie własnego biznesu oraz możliwość skoncentrowania się na swojej podstawowej działalności i kluczowych zadaniach.
Zakres usług:
- prowadzenie sekretariatu,
- organizacja konferencji, telekonferencji,
- sporządzanie dokumentów i pism firmowych,
- sporządzanie szablonów dokumentów,
- przepisywanie, edycja/korekta dokumentów, wypełnianie wniosków,
- obsługa poczty papierowej i elektronicznej,
- pomoc asystencka (rezerwacje hoteli, restauracji itp.),
- nadzorowanie terminów realizacji umów i projektów,
- prowadzenie kalendarza spotkań,
- zarządzanie flota samochodową,
- zakupy materiałów biurowych i spożywczych,
- przygotowywanie prezentacji i raportów.